نوشته شده توسط : جعفر

 

قابلیت Intrusion Detection یا تشخیص ورود غیر مجاز به منطقه از پیش تعریف شده در دوربین هایک ویژن به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین مدار بسته از مناطق حیاتی و مهم حفاظت کند . کنترل ورود و خروج افراد یا تجهیزات به منطقه ی ممنوعه توسط قابلیت Intrusion Detection دوربین هایک ویژن انجام می شود  . در این محتوا با نحوه تنظیم و تنظیمات قابلیت تشخیص نفوذ در دوربین هایک ویژن بیشتر آشنا می شوید .hikvision


این تکنولوژی از گروه آنالیز تصویر VCA هایک ویژن می باشد
کاربر برای استفاده از این ویژگی باید ابتدا آنرا فعال کند .
پس از فعالسازی محوطه ی مورد نظر توسط خطوط فرضی توسط کاربر ترسیم می شود .
پس از ذخیره تنظیمات ، دوربین اقدام به شناسایی هر گونه ورود غیر مجاز به منطقه می کند
از طریق نرم افزار و آلارم های تعبیه شده در آن اطلاع رسانی می کند .
هنگام تنظیم این قابلیت چند مشخصه باید تنظیم شود که بصورت زیر می باشد .

  • تنظیم حساسیت – Sensivity


این پارامتر مقدار حساسیت ورود به منطقه را تنظیم می کند و بین صفر تا 100 درصد تنظیم می شود . مقادیر کمتر میزان حساسیت دوربین را کمتر و مقادیر بیشتر حساسیت بالاتری را نشان می دهد .  

قابلیت Intrusion Detection چیست  و چگونه در دوربین هایک ویژن فعال می شود ؟

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی   

 

قابلیت Intrusion Detection چیست  و چگونه در دوربین هایک ویژن فعال می شود ؟

  • تنظیم ابعاد شی وارد شده با منطقه هدف


این مقدار بین صفر تا 100 درصد قابل تنظیم است و  کاربر میزان درصدی که شی به منطقه وارد می شود تا دوربین اقدام به تشخیص نماید را تنظیم کند . مقادیر بیشتر جهت شناسایی اشیاء بزرگتر استفاده می شود .

  • تنظیم آستانه زمانی – Thershold


این پارامتر ، مدت زمانی را که شی یا فرد در منطقه قرار می گیرد تا آلارم صادر شود را بیان می کند .
در واقع زمان لازم جهت اعلام آلارم در این مرحله تنظیم می شود و معمولا بین صفر تا 10 ثانیه تنظیم می شود .
چنانچه این عدد روی صفر تنظیم شود ، بمحض ورود شی به منطقه هدف ، دوربین اعلام آلارم می کند .


برای تعیین محدوده هدف روی کلیک کنید و خطوط فرضی را به دور محدوده دلخواه ترسیم نماید . حتما باید یک منطقه ی بسته را ترسیم نمایید . در برخی از مدل های هایک ویژن امکان تعریف 4  منطقه وجود دارد و شما می توانید 4 منطقه ی مستقل را تحت کنترل داشته باشید .

  • ابعاد منطقه هدف را بخوبی تنظیم کنیم!
  • زمان مورد نظر را به دقت تنظیم نمایید !
  • حساسیت را با توجه به هدف های مختلف تنظیم نمایید!
  • ابعاد سوژه را به دقت بسنجید و بر اساس آن، تنظیمات را انجام بدهید!

  • نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تصویر برداری از محیط به عنوان نخستین ماموریت دوربین هایک ویژن است ، اما امروزه با پیشرفت علم و استفاده از تکنولوژی ، راهکار های نوآورانه متعددی وجود دارد تا کاربران بتوانند کوچک ترین تهدیدی را در مراحل ابتدایی شناسایی و با یک تصمیم به موقع ، از بروز مشکل جلوگیری کنند . یکی از این تکنولوژی های هوشمند قابلیت تعقیب یا ردیابی هوشمند است .
قابلیت تعقیب هوشمند یا Smart Tracking در برخی از دوربین های اسپید دام یا متحرک هایک ویژن وجود دارد . این دوربین های می توانند هدف یا اهدافی که در میدان دید دوربین PTZ هایک ویژن ، حرکت می کنند را شناسایی و دنبال کنند . این مهم باعث شده تا افراد مشکوک همواره تحت نظارت دوربین قرار بگیرند و بدین ترتیب سطح ایمنی ارتقا می یابد .

شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

 

قابلیت تعقیب هوشمند (Smart Tracking) در دوربین های هایک ویژن


دوربین متحرک هایک ویژن در حال تصویر برداری از محیط است. در این حال یک هدف متحرک در حال عبور از میدان دید دوربین است ، در صورتی که سوژه برای مدت زمان معینی و در منطقه هدف قرار داشته باشد ، دوربین به عنوان هدف بر روی فرد یا شی متحرک ، قفل شده و اقدام به ردیابی هوشمند می کند . تعقیب هوشمند ، عملکرد دوربین های متحرک را بهبود می دهد .

معمولا دوربین های اسپید دام نیاز به یک اپراتور دارند تا با چرخاندن جهت دوربین ، از مناطق مهم تصویر برداری کند ، در صورتی که دوربین گردان مجهز به تکنولوژی ردیابی هوشمند – Smart Tracking باشد ، می تواند بطور خودکار افراد و اشیای متحرک نزدیک شونده را تشخیص داده و با کیفیت بالاتری آنها را تحت نظر گرفته و تصویر برداری نماید.

روش های متعددی برای تنظیم تعقیب هوشمند هایک ویژن وجود دارد که عبارتند از :

1- تنظیم بصورت دستی – Manual

در این حالت ، کاربر بصورت دستی یک سوژه را برای دوربین متحرک هایک ویژن تعریف می کند و دوربین از آن هدف تصویر برداری می کند .

 2- تشخیص عبور از خط فرضی – Line Crossing Trigger

کاربر با ترسیم یک خط فرضی در محل مورد نظر می تواند اهداف را شناسایی کند . در این حالت چنانچه هر فرد یا شی متحرکی  ، از خط فرضی عبور کند ، دوربین با قفل شدن بر روی آن ، اقدام به ردیابی هوشمند می کند .

 3- تشخیص کالا یا چمدان رها شده – Unattended Baggage Trigger

با تنظیم این حالت ، دوربین می تواند اشیای رها شده در یک محل که مدت زمان طولانی در آنجا رها شده اند را شناسایی و با دقت بالاتری از آنها تصویر برداری می کند . فرودگاه ، مترو ، ایستگاه راه آهن ، ترمینال های مسافربری و مواردی از این دست که احتمال بمب گذاری وجود دارد بهترین مثال استفاده از این نوع دوربین هاست .

 4 – فعال شدن با ورود یا خروج فرد از یک ناحیه Region Entrance/Exiting Trigger

در این حالت کاربر با ترسیم یک ناحیه مشخص ، اجازه ورود یا خروج را برای افراد صادر می کند و در صورت ورود یا خروج افراد ، دوربین بر روی آنها قفل شده و ردیابی هوشمند انجام می دهد .

 5- فعال شدن با قابلیت تشخیص شی حذف شده از تصویر – Object Removal Trigger

در این حالت دوربین به گونه ای تنظیم می شود تا در صورت حذف یک شی از منطقه ی از پیش تعیین شده ، آن را مشخص کرده و تعقیب نماید . موزه ها ، فروشگاه اجناس زینتی ، طلا و جواهر فروشی ها و … از مهمترین کاربردهای این نوع دوربین ها هستند .

با توجه به ضرورت استفاده از دوربین های گردان در پروژه ها ، توصیه می شود که از دوربین های PTZ مجهز به ویژگی های هوشمند از جمله Smart Tracking استفاده شود تا در صورت بروز مشکل ، فرد یا افراد خاطی را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی نمایید .

 

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. قیمت دوربین مدار بسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. نصب دوربین مداربسته
  8. هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

Centaurus یک پروژه املاک و مستغلات عظیم است که توسط شرکت معروف انگلیسی WS Atkins طراحی شده است . سه برج 41 طبقه ، یک هتل 5 ستاره ، آپارتمان های مسکونی و مرکز خرید لوکس که این ساختمان ها را به یکدیگر متصل می کند . طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و مرکز خرید نیز توسط طراح مشهور ترک ODEION انجام شده است . برآورد تقریبی ساخت این بنای لوکس حدود 350 میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است .کلیه اماکن عمومی به خصوص مکان هایی که هر روز هزاران بازدید کننده را به خود جلب می کنند ، باید از لحاظ امنیتی تقویت شوند . مرکز خرید Centaurus به عنوان یک مرکز عمده خرید ، جهت فراهم کردن یک محیط خرید امن و مطمئن ، از راهکار های امنیتی استفاده می کند .

hikvision

 


ماموران بخش حفاظت و امنیت مرکز Centaurus برای برقراری امنیت تلاش بسیاری انجام می دادند ، آنها با مشکلاتی مانند پرتاب زباله در راه پله ها ، ورود سارقین از ورودی و خروجی های اضطراری و … روبرو بودند . بازبینی فیلم ها پس از گزارش مغازه داران و ساکنین برج ها ، کمی دیر بود و آنها تقریبا هیچ وقت موفق نمی شدند تا سارقین و افراد متخلف را شناسایی کنند .سیستم امنیتی جدید باید بطور لحظه ای ویودی ها و خروجی ها را تحت کنترل داشته باشد و در صورت تشخیص هر مورد مشکوک ، آلارم های مورد نظر را فعال نماید . از این رو برای پوشش مناطق حساس ، دوربین های مدار بسته هایک ویژن در محل مورد نظر نصب شدند .کارشناسان برای پوشش تمامی بخش های مورد نظر مرکز خرید از 400 دوربین دید در شب مدل سه مگا پیکسل DS-2CD2032-I و 80 دوربین کیوب سه نگا پیکسل DS-2CD2432F-IW استفاده کردند . تصاویر این دوربین ها توسط 8 دستگاه NVR مدل DS-9664NI-I8 ضبط و توسط نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر Hikvision iVMS-5200 مدیریت می شود .iVMS-5200 Pro Hikvision یک سیستم جامع مدیریت هوشمند تجهیزات امنیتی است که امکان کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم های مختلف از جمله دوربین مدار بسته ، اکسس کنترل ، دوربین های پلاک خوان ، نرم افزار های تشخیص چهره و نمایشگر های ویدیو وال را دارد .

هایک ویژن مرکز خرید جدید اسلام آباد را توسعه می دهد !

هایک ویژن مرکز خرید جدید اسلام آباد را توسعه می دهد !

 دوربین مدار بسته  دوربین مداربسته هایک ویژن  دوربین مداربسته tvt 

ماموران امنیتی تصاویر زنده و ضبط شده دوربین ها را در NVR بصورت طبیعی و بدور از تاخیر مشاهده می کنند و در صورت بروز هر مشکلی می توانند فورا اقدامات لازم را انجام بدهند . نرم افزار iVMS-5200 امکان کنترل هوشمند آلارم های مختلف را برای اپراتور ها فراهم می کند تا به سرعت هر مشکلی را در مراحل اولیه تشخیص و اقدامات لازم را به عمل بیاورند . این سیستم ورودی های  مهم به نقاط حساس را به دقت پایش می کند و بدین ترتیب سطح ایمنی در مرکز خرید و مجموعه برج های Centaurus افزایش می یابد .سیستم هوشمند مدیریت آلارم هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی هایی مانند تشخیص ورود غیر مجاز ، تشخیص عبور از خط فرضی ، تشخیص حرکت ، تشخیص امکان وارد شدن آسیب به دوربین و مواردی دیگر توانست مشکل ریختن زباله در پله های اضطراری را بطور کامل برطرف کند به علاوه سرقت های همیشگی نیز به طور چشمگیری کاهش یافته و تقریبا به صفر رسید .دستگاه NVR هایک ویژن امکان نصب 12 هارد داخلی را دارند و این مهم باعث افزایش مدت زمان ضبط تصویر دوربین های مرکز برج های اسلام آباد می شود .در نتیجه استفاده از سیستم نظارت تصویری هایک ویژن ، مرکز خرید Centaurus در پاکستان ، میزان امنیت خود و هزاران بازدید کننده خود را افزایش چشمگیری داده است و این مهم باعث افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و در نتیجه افزایش تعداد آنها شده است .

بهترین دوربین‌ مدار بسته    انواع دوربین مدار بسته     ریست پسورد هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کارخانه خطرآفرین باشید یا یک گالری اجناس قیمتی یا مسئول حراست یک منطقه حساس مانند پتروشیمی و فرودگاه، نیاز همیشگی شما کنترل دائم دوربین‌ها و نظارت بی‌پایان است. ولی وقتی صحبت از اشتباهات انسانی بر اثر نظارت سطحی در میان باشد این دستگاه‌ها هستند که این نیاز را برطرف خواهند کرد. دوربین‌های آنالیتیک هوشمند این قدرت را دارند که با نیرو گرفتن از سنجنده‌های پیشرفته و الگوریتم‌های تخصصی تمامی خواسته‌های نظارتی شما را مرتفع سازند.

اما به راستی این موارد شامل چه امکاناتی خواهد شد؟

 

  • تشخیص هوشمند عبور از خط (line Crossing)   

به این صورت عمل می‌کند که کاربر، یک خط مجازی روی تصویر دوربین در ناحیه مدنظر ترسیم کرده و در صورت عبور شخص یا شی از این خط مجازی، عکس‌العمل متناسبی که توسط کاربر از قبل تعریف شده است اتفاق می‌افتد.

  • منطقه ممنوعه (Intrusion)

شما به‌جای یک خط مجازی، یک ناحیه مجازی را برای دوربین تعریف می‌کنید. به این ترتیب با وارد شدن یا خارج شدن سوژه مدنظر به این ناحیه، دوربین آن را تشخیص داده و عکس‌العمل متناسب که از قبل توسط کاربر تعریف شده، اتفاق خواهد افتاد.   

  • تشخیص هوشمند چهره انسان (Face Detection)

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد و مؤثر در ورودی‌ها تشخیص چهره است.

این دوربین می‌تواند بنا به تنظیماتی نظیر ثبت چهره، اطلاع‌رسانی از ورود شخص خاص یا هشدار ورود شخص ناشناس به کاربر هشدار دهد.

  • تشخیص جابه‌جایی اشیاء (Object Removal Trigger)

در این حالت، دوربین نسبت به حذف یک شی ثابت در محیط حساس است و آن را تشخیص می‌دهد. این قابلیت برای محیط‌هایی مانند موزه که دارای اشیا حساس، ثابت و قیمتی هستند یا محیط‌های عمومی پرتردد مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو یا قطار به‌منظور شناسایی عوامل احتمالی خرابکاری یا بمب‌گذاری مناسب است.

  • پرسه زدن (loitering)

با مشخص کردن ناحیه موردنظر، حرکات مشکوک شناسایی می‌شود که به منظور هشدار به‌موقع و بدون تأخیر در ناحیه ی مانتیتورینگ استفاده می‌شود و در تمام شرایط محیطی به‌صورت کامل و بی‌نقص قابلیت استفاده و تنظیم را دارد.

  • قابلیت‌های تشخیص حرارتی

با تعیین حداکثر و حداقل دمای محیط یا اشخاص برای تشخیص موجود زنده، موتور و وسایل نقلیه یکی دیگر از توانایی‌های قدرتمند دوربین مداربسته تحت شبکه برای مدیریت کنترل محیط تحت پوشش است.

همگی موارد زیر نیز جزو قابلیت‌های این سبک از دوربین‌ها هستند.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. هایک ویژن
  4. دوربین هایک ویژن
  5. دوربین مداربسته هایک ویژن
  6. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  7. هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

در سال‌های اخیر، استفاده از دوربین‌های مداربسته در محیط‌های گوناگون رواج پیدا کرده است و شما می‌توانید حتی در خیابان‌ها نیز انواع و اقسام مدل‌های آن را مشاهده کنید. بااین‌حال موارد زیادی وجود دارند که شما باید در هنگام خرید یک سیستم مداربسته در نظر بگیرید که مطابق با نوع کاربری محیط نظرتان هم باشد. در بازار دوربین‌های مدار بسته برندهای مختلفی از این محصولات وجود دارند. یکی از پرفروش‌ترین این برندها چه در دنیا و چه در ایران، برند هایک ویژن است که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

 خب در ابتدا به سراغ معرفی شرکت هایک ویژن می‌رویم. این شرکت در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت فناوری اطلاعات Zhejiang HIK با سهام ۵۱درصد و با مشارکت آقای گنگ هونگجیا با میزان سهام ۴۹درصد راه‌اندازی شد. شرکت هایک ویژن در زمینه تولید محصولات امنیتی و حفاظتی فعالیت می‌کند. همچنین این شرکت ۸درصد از سود خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می‌کند.

موقعیت جهانی در بین سایر رقبا

  • رتبه نخست جهان از نظر میزان فروش
  • جایگاه نخست بازار دنیا در سال ۲۰۱۶ با سهم ۲۱/۴% (شرکت تحقیقاتی IHS) بصورت ۶ سال متوالی
  • جایگاه نخست در رتبه‌بندی ۵۰ شرکت برتر سیستم‌های نظارتی و امنیتی از طرف رسانه A & S  به‌صورت سه‌سال متوالی
  • جایگاه نخست بازار جهانی با سهم بازار ۲۳/۲% در زمینه دوربین‌های امنیتی
  • جایگاه نخست بازار خاورمیانه و شمال آفریقا با ۱۴/۹% از سهم بازار
  • جایگاه دوم در بازار ایالات متحده با ۷/۳% از سهم بازار

     

هم‌اکنون Hikvision تبدیل به بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده محصولات نظارت تصویری در سراسر جهان شده و توانسته است رهبری بازارهای جهانی را بر عهده بگیرد. در ادامه آمار و ارقام فروش و سود سالانه شرکت آمده است:

میزان فروش

  • میزان فروش ۲/۴۵میلیارد دلار در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ با ۳۰/۰۲% رشد
  • میزان فروش ۴/۶۷میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ با ۲۶/۳۲% رشد

     

دوربین‌های هایک ویژن با تکنولوژی‌ منحصر‌به‌فرد

دوربین‌های حرارتی:

دوربین‌های حرارتی هایک ویژن مخصوص کاربری های پیچیده‌تر مانند کاربری‌های نظامی هستند. این دوربین‌ها قادر به تشخیص دمای اشیا هستند و به‌وسیله‌ی تشخیص اختلاف دمای اجسام با محیط تصاویر ارائه می‌دهند. همچنین کاربرد این دوربین‌ها در تشخیص محل وقوع آتش‌سوزی است.

دوربین‌های ردیاب:

یکی از قابلیت‌های موجود در دوربین مداربسته هایک ویژن (برخی مدل‌ها) قابلیت ردیابی سوژه مورد نظر است. قابلیت تعقیب هوشمند به‌ویژه برای ورودی مکان‌هایی که حساسیت بالایی نسبت به تردد افراد مختلف دارند و تعداد افراد واردشونده به آن‌ها محدود است بسیار کاربردی است.

پروژه‌های موفق شرکت هایک ویژن

نظارت شهری

  • تجهیزات نظارتی شبانه شهر سالفورد واقع در انگلستان
  • محدوده اطراف استادیوم ورزشی مینیرائو برزیل
  • پروژه‌های همراسمیت و فولام واقع در شهر لندن انگلستان
  • پروژه “شهر امن” شهر چونگ کینگ کشور چین
  • نمایشگاه جهانی شانگهای چین در سال ۲۰۱۰
  • پروژه شهر امن ممفیس در ایالات متحده امریکا
  • تمامی شهرهای کشور کره جنوبی
  • پروژه شهر مترو مانیل واقع در فیلیپین
  • پروژه شهر بوینس آیرس کشور آرژانتین
  • پروژه شهر میناس گرایس برزیل
  • شهر بلو هوریزونته در برزیل
  • شهر فز دو ایگواسو در برزیل

سیستم حمل‌و‌نقل

  • فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ، ایران
  • خطوط 2 و 4 مترو تهران ، ایران
  • کنترل ترافیک یزد ، بافق و اردکان
  • پروژه خطوط اتوبوسرانی در آرژانتین
  • پروژه Sea Point در آفریقای جنوبی
  • سیستم کنترل ترافیک در کره جنوبی
  • بندر دون لیگرای در ایرلند
  • تجهیز فرودگاه بین‌المللی کشور غنا
  • تجهیز فرودگاه بین‌المللی شنژن بااوآن در چین
  • خطوط BRT شهر بلو هوریزانته در برزیل
  • قطار مغناطیسی شانگهای کشور چین
  • سامانه حمل‌و‌نقل عمومی لندن
  • تجهیز بخش دایره جنایی شهر بانکوک در تایلند
  • تجهیز ایستگاه‌های Light-Rail شهر فرانکفورت

مراکز خرید و فروشگاه‌ها

  • فروشگاه‌ها زنجیره‌ای شهروند، ایران
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، ایران
  • پروژه مرکز خرید Southgate در انگلستان
  • سوپرمارکت Rowda & Coop در کویت
  • فروشگاه جواهرآلات الفیتاهی، عربستان صعودی
  • فروشگاه جواهرات چو تای فوک در چین
  • شرکت ماشین سازی سوهیل بهوان در عمان
  • فروشگاه سنتاروس در پاکستان
  • مرکز خرید سامرست در آفریقای جنوبی
  • پروژه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد در مالزی

هتل‌ها

  • هتل‌های پارسیان اوین، صفاییه در ایران
  • تالار یزد در ایران
  • هتل Hard Rock در ریویرا مایا واقع در مکزیک
  • هتل Sunset Plaza در هالیوود واقع در کالیفرنیای آمریکا
  • هتل Sofitel Paris Arc de Triomphe در فرانسه
  • هتل Ruwi، شهر مسقط واقع در عمان
  • هتل الفلج، شهر مسقط واقع در عمان
  • هتل الوادی، شهر سحر واقع در عمان

بانک ها

  • بانک مسکن ایران
  • بانک تجارت ایران
  • بانک قوامین ایران
  • بانک توسعه ایران
  • بانک شهر ایران
  • بانک دولتی SBI، هند
  • بانک تجاری چین
  • بانک BMCE، مراکش
  • واکیف بانک، ترکیه
  • بانک ZIRAAT، ترکیه
  • بانک هند
  • بانک مرکزی هند
  • طراحی و اجرای سیستم یکپارچه ترکیبی بر

پروژه های موفق ساختمانی

  • وزارت دادگستری
  • سازمان بازرسی کل کشور
  • اتاق بازرگانی تهران، ایران
  • مجموعه گلف کاتزوولدز داونز، آفریقای جنوبی
  • استخر شنای هامبورگ و ساختمان وزارت بازرگانی، تایلند
  • پارک‌ها و اماکن تفریحی شهر فیلادلفیا، ایالات متحده امریکا
  • مسکن کم درآمد نیویورک، آمریکا
  • اداره پلیس لورنس، ماساچوست، امریکا
  • مرکز توانبخشی ملی، ابوظبی، امارات متحده عربی
  • مرکز دوستی پاکستان و چین، اسلام آباد،

زیر ساخت‌های حیاتی

  • صنایع پتروشیمی ملی چین، ایران
  • شرکت نفت ایران – جایگاه‌های سوخت استان فارس
  • ایستگاه گازی شِل آفریقای جنوبی
  • بندر Dun Laoghaire  دوبلین

تجهیز مراکز خدمات درمانی

  • کلیه مراکز تأمین اجتماعی خراسان رضوی، ایران
  • علوم پزشکی ، ایران – شیراز
  • بیمارستان خاتم الانبیا ، ایران
  • بیمارستان افشار ، ایران

خرید محصولات هایک ویژن

در بازار ایران نیز محصولات هایک ویژن به فروش می‌رسند. اما توصیه ما این است که همواره برای خرید یک محصول به فروشگاه‌های مجاز (فروشگاه هایک ویژن) یا نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران مراجعه کنید. این محصولات همچنین با گارانتی دو ساله توسط نمایندگی هایک ویژن تهران و نیز در برخی شهرستان‌ها ارائه می‌شوند.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته

 



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

فعالیت اوج گستران در عرصه‌ی تأمین تجهیزات شبکه، سیستم‌های ارتباط رادیویی، مخابراتی، تجهیزات نظارتی و امنیتی (دوربین مداربسته) و هدف این شرکت توزیع مستقیم تجهیزات و فروش بدون واسطه‌ی آن‌ها است.

محصولات ارائه شده توسط اوج گستران

فروش تجهیزات شبکه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت اوج گستران است. دستگاه‌هایی مانند سوئیچ شبکه، روتر و اکسس پوینت، رادیو وایرلس، سرور و فایروال، دوربین مدار بسته و ... به قیمت بسیار مناسب در اوج گستران به فروش می‌رسد. همچنین تجهیزات پسیو شبکه همچون رک، کابل شبکه و فیبر نوری نیز به منظور تأمین هرچه بهتر اقلام مورد نیاز مدیران شبکه در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

فروش تجهیزات مخابراتی و رادیویی از جمله فعالیت‌های تخصصی شرکت اوج گستران است که می‌توان به مواردی چون دیش و آنتن رادیویی، تجهیزات انتقال (PDH  و PCM)، دکل‌های مهاری و تجهیزات سانترال اشاره نمود.

فروش دوربین مداربسته نیز یکی دیگر از عمده فعالیت‌های این شرکت است. این شرکت با دارا بودن نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن توانسته است بخشی از بازار دوربین مداربسته را به خود اختصاص دهد.

برند محصولات اوج گستران

 

از آنجایی که ارائه محصولات باکیفیت، از مهم‌ترین اهداف شرکت اوج گستران است، توزیع محصولاتی با برند معتبر باعث گسترش فعالیت این شرکت شده است. در زمینه تجهیزات شبکه و مخابرات محصولاتی با برند سیسکو، تی پی لینک، دی لینک، میکروتیک، یوبیکوییتی، انجنیوس، فوجیکورا و سومیتومو و در زمینه دوربین مداربسته برند داهوا، هایک ویژن، هایلوک، تیاندی و مکسرون ارائه می‌شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود، گارانتی و خدمات پس از فروش است. از این رو شرکت اوج گستران تمامی محصولات خود را گارانتی ارائه می‌کند.

خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی

باتوجه به افزایش تمایل کاربران به خرید اینترنتی، شرکت اوج گستران اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است. این فروشگاه دارای تاییدیه از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نماد اعتماد الکترونیک بوده تا کاربران با آسودگی خاطر اقدام به خرید اینترنتی نمایند.

مشاوره و پشتیبانی فنی

دریافت مشاوره صحیح و تخصصی نیاز به تیمی با دانش روز و تجربه‌ی بالا دارد و این دقیقه همان نقطه‌ی قوت تیم اوج گستران است. جذب افراد متخصص در اوج گستران باعث ارائه خدمات بهتر به افراد و توسعه‌ی این شرکت شده است. دریافت مشاوره از تیم ما کاملا رایگان است.

اصول مدیریت پروژه و عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت بر این اساس است:

  1. بررسی و شناخت کامل انتظارات و درخواست کارفرما 

  2. طراحی پروژه  براساس استاندارد های روز دنیا 

  3. تهیه جدول زمانی و مدیریت منابع برای رسیدن به اهداف پروژه کارفرما

  4. ارتباط روشن و شفاف با تمامی شرکای تجاری شرکت

  5. پیگیری میزان پیشرفت پروژه و تنظیم دقیق پروژه

  6. نظارت مستقیم روی کیفیت کارهای انجام شده

  7. اجرا و تحویل پروژه در زمان مقرر 

نمونه پروژه های انجام شده توسط تیم فنی اوج گستران

  1. اجرای سیستم نظارتی تصویری یگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

  2. مشاوره، تأمین تجیزات، طراحی و پیاده‌سازی انتقال دیتا شمال شرق کشور ( وزارت دفاع و ارتش)

  3. اجرای سیستم صوتی نمایشگاه هفته‌ی دفاع مقدس سپاه پاسدارن

  4. تأمین تجهیزات پسیو و اکتیو فناوری و اطلاعات شهرداری تهران، ارومیه، قرچک

  5. تأمین تجهیزات اداره کل شبکه و زیر ساخت ناجا

  6. و ده‌ها نمونه‌ی کار موفق

1.      بازارهای جدید دوربین مداربسته هوشمند

2.      اثرات کرونا بر صنعت امنیت

3.      سواستفاده شرکت های تکنولوژیک

4.      محافظت از کسب و کارهای کوچک و متوسط

5.      بزرگترین روندهای صنعت امنیت

6.      تست هارد دوربین مداربسته

7.      فناوری ابری در صنعت امنیت

8.      تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته

  1. دوربین مداربسته دید در شب رنگی هایک ویژن

  2.  


:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

هایک‌ویژن به عنوان یکی از تولیدکنندگان دوربین‌های مدار بسته از فناوری جدیدی در دوربین‌هایش استفاده می‌کند که امکان ثبت تصاویر رنگی در حالت دید در شب را فراهم می‌کند. 

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هایک ویژن که سالیان سال است به‌عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین‌هایی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و خلاق‌ترین کمپانی در تولید دوربین‌های مداربسته به شمار می‌رود این روزها با یک تکنولوژی جدید توانسته است دوباره خود را در بازار مطرح کند. تکنولوژی colorVu یا همان دید در شب رنگی به شما کمک می‌کند تا همه چیز را واقعی‌تر از آنچه که تصور می‌کنید ببینید.

تکنولوژی دید در شب رنگی آنجایی به کار می‌آید که در شب و در هنگام استفاده از دوربین‌های عادی تصاویر سیاه و سفید و مبهمی در روبروی ما قرار می‌گیرند که توانایی تشخیص بسیاری از موارد را برای ما دشوار خواهد کرد. تصاویری که به دلیل رنگ مشابه با پس‌زمینه قابلیت تشخیص را در مشاهده‌ی تصاویر از ما خواهد گرفت.

در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می‌توانند کمک شایانی برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی‌شوند.

تکنولوژی COLURVU یا دید در شب رنگی هایک ویژن چیست؟

تکنولوژی دید در شب رنگی هایک ویژن آنجایی به کار می‌آید که در شب و در هنگام استفاده از دوربین‌های عادی تصاویر سیاه و سفید و مبهمی در روبروی ما قرار می‌گیرند که توانایی تشخیص بسیاری از موارد را برای ما دشوار خواهد کرد. تصاویری که به دلیل رنگ مشابه با پس‌زمینه قابلیت تشخیص را در مشاهده‌ی تصاویر از ما خواهد گرفت.

در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می‌توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی‌شوند.

 

دوربین‌های کالر ویو هایک ویژن این قابلیت را دارند تا تا جزییات را در نور کم به ثبت رسانند. این قابلیت براساس دو ویژگی سخت‌افزاری این دوربین‌‌ها اتفاق می‌افتد. لنزهای پیشرفته و حسگرهای سطح با عملکرد بسیار بالای دستگاه. این دوربین‌ها جزییات را زمانی‌که شما به تصاویر بلا کیفیت بالا نیازمندید تضمین می‌کند.

مزایای کلیدی و عملکرد دوربین‌ها با دید در شب رنگی

  • ارائه دقیق از رنگ‌ها
  • عملکرد عالی در محیط هایی با نور کم
  • جزئیات بیشتر
  • عملکرد فوق‌العاده در نور کم
  • تعادل روشنایی تصاویر
  • دیافراگم فوق پیشرفته F1.0

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC از پرفروش‌ترین محصولات سری توربو HD کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل می‌دهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است. دوربین مدل DS-2CE10DFT-PFC  جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد.

نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC به دستگاه DVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر ۳۰۰ متر و ازطریق فیش BNC است. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) است.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE10DFT-PFC (2.8 میلی‌متر است که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد. تعداد LED های دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC  24 عدد است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC دارای قابلیت دید در شب رنگی یا همان COLORVU با ۲۰ متر برد است. دوربین مدل DS-2CE10DFT-PFC همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

 

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC از پرفروش‌ترین محصولات سری توربو HD کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل می‌دهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است.

دوربین مدل DS-2CE12DFT-FC  جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد . نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC به دستگاه DVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی ( RG59 ) به متراژ حداکثر ۳۰۰ متر و ازطریق فیش BNC است. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک)، قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) است. فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE12DFT-FC (2.8 میلی‌متر است که زاویه دید ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه است.

تعداد LEDهای دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC  24 عدد است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC دارای قابلیت دید در شب رنگی یا همان COLORVU با برد ۴۰ متر است. دوربین مدل DS-2CE12DFT-FC همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

برد

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T47G1-L از پرفروش‌ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۲۵۶۰ پیکسل و عمودی ۱۴۴۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۴ مگاپیکسل را تشکیل می‌دهد. ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است.

1.      پهپاد حفاظتی

2.      حفاظت از مرز ها

3.      حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته

4.      نکاتی درباره اکسس کنترل

5.      حفاظت پیرامونی در مدارس

6.      سیستم اعلام سرقت

7.      دوربین مداربسته خورشیدی

8.      دستگاه ذخیره سازی تصاویر در دوربین مداربسته

9.      حفاظت پیرامونی در مقابل حملات تروریستی

10.  ضبط صدا در دوربین مداربسته

اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

با پیشرفت و توسعه شبکه های کامپیوتری، دوربینهای مداربسته تغییرات زیادی کرده اند و امروزه شرکتها و سازمانهای بسیاری با استفاده از این دوربینها و از طریق اینترنت، به نظارت دفاتر خود در اقصی نقاط جهان می پردازند. اما به دلیل قیمت نسبتا بالای این تجهیزات، تا کنون کمتر در منازل استفاده می شدند. امسال سامسونگ با دوربینهای خانگی هوشمند خود با قابلیت مشاهده همزمان تصویر روی موبایلهای آندرویدی و آیفون وارد بازار رو به رشد سیستم های کنترل و حفاظت خانگی شده است.

علاوه بر امکان ارسال همزمان تصاویر با کیفیت (وضوح 640x480 و 30 فریم در ثانیه) به تلفن های همراه یا کامپیوترهای شخصی، این دوربین از ساده ترین روش تنظیم و راه اندازی نسبت به دوربینهای هم رده خود برخوردار است. کافی است ابتدا یک دکمه روی دوربین و بعد دکمه WPS روی روتر WiFi را فشار داد تا دوربین آماده کار شود.

با تنظیم یادآورهای صوتی و تصویری، این دوربین هرزمان که حسگرهای دوربین فعالیتی را ثبت کنند، به کاربر هشدار می دهند. دوربین مذکور را می توان روی دیوار نصب کرد یا روی قفسه یا میز کار قرار داد و طوری آن را تنظیم کرد که به محض شروع به کار دوربین توسط حسگرها، فیلم ضبط شده روی یک حساب شخصی یوتیوب آپلود شود. به لطف LEDهای نامرئی مادون قرمز، این دوربین در تاریکی قادر به ضبط تصاویر تا فاصله موثر 5.25 متر است.

با وجودی که این دوربین هوشمند رقبایی هم دارد اما قابلیت راه اندازی و تنظیم بی نهایت آسانش، آن را از دوربینهای هم رده خود مانند iZON، که البته فقط روی iPhone قابل استفاده است، متمایز می سازد.

دوربین هوشمند خانگی سامسونگ با قیمت 150 دلار آمریکا و از ماه مارس (فروردین 1391) در بازار عرضه خواهد شد.

در پایان، بد نیست به این آگهی عجیب سامسونگ در مورد این دوربین، نگاهی بیندازید.

  1. هایک ویژن
  2. دوربین هایک ویژن
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  5. هایک ویژن
  6. دوربین هایک ویژن
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  9. هایک ویژن

دوربین هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 1886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()