نوشته شده توسط : جعفر

 

شرکت هایک ویژن چین از انعقاد قرار داد با باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل برای تجهیز استادیوم و سازه های این باشگاه فوتبال برزیلی خبر داد. شرکت هایک ویژن اعلام کرد این قرار داد سه ساله بوده و در آن راهکارهای جامع امنیتی توسط متخصصان هایک ویژن طراحی شده و اجرا خواهند شد. این شرکت چینی چندی پیش پروژه تجهیز استادیوم آژاکس هلند را انجام داده بود و این دومین پروژه آنها در این حوزه است، به نظر می رسد که تیم هایک ویژن به دنبال یک بازار ویژه در حوزه استادیوم ها هستند و این حوزه برای آنها از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

تجهیز باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل

همانگونه که اشاره شد هایک ویژن در یک قرار داد سه ساله متعهد به تجهیز استادیوم باشگاه فوتبال برزیلی شده است. در یک بخش از این قرار داد سه ساله استادیوم ۴۹ هزار نفری کورینتیانس با استفاده از راهکار های هوشمند برند هایک ویژن شامل مختلف راهکار دوربین تشخیص چهره هایک ویژن مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) ، راهکار دوربین Dark Fighter هایک ویژن  برای ارائه تصاویر رنگی و با کیفیت حتی در تاریکی کامل ، راهکار دوربین پلاک خوان هایک ویژن ، راهکار دوربین پانو ویو هایک ویژن ( HIKVISION PanoVu ) ، راهکار دوربین پانوراما هایک ویژن ، راهکار جامع اکسس کنترل هایک ویژن و بسیاری از راهکارهای امنیتی برای تجهیز سیستم امنیتی استادیوم آرنا کورینتیانس برزیل می باشد.

مارکو مایرلس مدیر بخش بازاریابی هایک ویژن برزیل اعلام کرد: ” انعقاد قرار داد همکاری در زمینه سیستم دوربین مدار بسته مایه خوشحالی ماست پیوند نام تجاری ما در کنار یک باشگاه فوتبال مشهور دنیا می تواند زمینه را برای رشد و توسعه بیشتر ما در حوزه سیستم های امنیتی هوشمند باشد. هایک ویژن در این پروژه پیشرفته ترین محصولات خود را پیشنهاد داده است تا به بهترین نحو امنیت استادیوم کورنتیانس را برقرار نماید. پیش از این ما یک پروژه موفق با باشگاه فوتبال آژاکس هلند اجرا کردیم که تجربیات گرانبهای ناشی از آن به ما کمک  می کند تا بهترین پیشنهاد ها را برای مشتریان جدید خود داشته باشیم ” .

لوئیز پائولو روزنبورگ مدیر بازاریابی باشگاه کورینتیانس گفت: ” ما با شرکت هایک ویژن برای اجرای پروژه نظارت تصویری در باشگاه رسیده ایم. از زمان ساخت استادیوم آرنا تاکنون بیش از ۴ میلیون هوادار از مسابقات از باشگاه کورینتیانس دیدن کرده اند، ما نیاز به یک راهکار جامع امنیتی برای مدیریت این حجم از طرفداران هستیم، نظارت بر رفتار آنها ، برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع بحران در مواقع اضطراری از ابعاد مختلفی برای اهمیت دارد. باید بگویم که هایک ویژن تمام آنچه را که ما برای پوشش نیازهای خود لازم داریم به ما ارائه نموده است ” .

فروشگاه خانه هوشمند     سیستم امنیتی و حفاظتی چیست     smart city   امنیت هوشمند

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

آیا به دنبال سیستم نظارت تصویری با عملکرد بالا هستید؟ آیا به دنبال سیستم دوربین مدار بسته ارزان قیمت هستید؟ توجه شما را به هایلوک جلب می کنیم. هایلوک یک برند انشعاب گرفته شده از هایک ویژن است . سری محصولات هایلوک برای عرضه در بازار های دوربین مدار بسته کوچک عرضه شده است. قیمت مناسب ، قابلیت نصب و راه اندازی آسان ، کارایی و قابل اطمینان بودن از ویژگی های این برند به حساب می آید.

  • قیمت مناسب

  • کیفیت قابل اطمینان

  • نصب و راه اندازی آسان

  • عملکرد خوب

محصولات تحت شبکه هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک و مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به لیست قیمت هایک ویژن مناسب مشخصات فنی ویژه ای را ارائه می کند ، برخی از مهمترین ویژگی های آن عبارتند از :

  • فشرده سازی هوشمند ۲۶۵+

  • حداکثر رزولوشن دوربین ۴ مگا پیکسل

  • پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0

  • تکنولوژی هوشمند WDR برای ارائه تصاویر با کیفیت و رنگ مناسب

 

محصولات آنالوگ هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک توربو اچ دی و DVR این شرکت می باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این سری از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازی ۲۶۴+

  • حداکثر رزولوشن دوربین ۳ مگا پیکسل

  • پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0

  • انتقال تصویر دوربین تا DVR تا فاصله ۱۲۰۰ متر

  • سازگاری با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 

دوربین هایلوک با عملکرد فوق العاده در کنار قیمت مناسب

IVMS – ۴۲۰۰ برای هایلوک

محصولات های لوک را می توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مدیریت و تصاویر آن ضبط شوند. این نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مدیریت چند منظوره تصاویر دوربین ها شامل نمایش تصویر زنده ، ضبط ، جستجو در تصاویر ضبط شده  بهمراه پخش تصاویر از راه دور ، مشاهده تصاویر ضبط شده ، ضبط زمانبندی تصاویر ، مدیریت آلارم و …می باشد. IVMS-4200 یک انتخاب مناسب برای پروژه های کوچک و متوسط می باشد.

  • ساختار انعطاف پذیر

  • مدیریت مرکزی دوربین ها

  • عملکرد ساده و آسان

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

دوربین مدار بسته قیمت  

نصب دوربین مدار بسته  

دوربین مداربسته تیاندی

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

هایک ویژن خبر از انتشار نرم افزار مدیریت هوشمند تجهیزات نظارت تصویری ( VMS ) خود را با نام هایک سنترال ( Hikcentral ) داد. این نرم افزار از راه حل های هوشمند نظارت تصویری برای اجرای قدرتمند راهکار های امنیتی کوچک و بزرگ پشتیبانی می کند. Hikcentral مدیریت یکپارچه سیستم های امنیتی را انجام می دهد و کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار هوشمند هایک ویژن تمامی سیستم ها را بصورت همزمان کنترل کنند.

نرم افزار Hikcentral ( هایک سنترال ) هایک ویژن

Hik-Central هایک ویژن امکان مدیریت تصاویر زنده و ضبط شده ، جستجوی هوشمند در تصاویر بر اساس پارامترهای مختلف و مدیریت هوشمند آلارم را دارد.

 

تی وی تی    اچ ار یو ای     داهوا     تیاندی

انواع راهکار های HikCentral عبارتند از

  • سرور Hikcentral 
  • نرم افزار Hikcentral 

کاربران با توجه به نیاز خود می توانند یکی از راهکارهای بالا را انتخاب کنند.

کاربران می توانند از سه شیوه مختلف برای اتصال به هایک سنترال استفاده کنند که در ادامه هر کدام را توضیح داده ایم:

  • امکان اتصال از طریق شبکه محلی به Hik-Central ، دسترسی به تمامی قسمت های نرم افزار در بالاترین سطح مدیریت
  • امکان اتصال از راه دور ( وب ) توسط PC به Hik-Central ، دسترسی به قسمت های مختلف با توجه به سرعت و پهنای باند اینترنت
  • دسترسی از طریق نرم افزار موبایل به Hik-Central

انعطاف پذیری نرم افزار جدید هایک ویژن امکان دسترسی به تصاویر و مدیریت آنها از هر نقطه وجود داشته باشد لذا با استفاده از این نرم افزار هوشمند می توان در مواقع بحرانی تصمیمات درست و اساسی گرفت. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی این نرم افزار باعث شده تا زمان نصب و آماده به کار Hikcentral کوتاه باشد لذا کاربران می توانند در چشم بر هم زدنی نرم افزار را روی سیستم خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند. پس از نصب نرم افزار ، Hikcentral  بطور خودکار تمامی تجهیزات و دوربین تحت شبکه هایک ویژن را شناسایی و به آسانی آنها را مدیریت و ضبط کند. مشخصات دوربین ها و برنامه ضبط بطور خودکار با هایک سنترال هماهنگ می شود.

نرم افزار Hikcentral در غالب یک پلتفورم واحد می تواند سیستم های مختلفی مانند سیستم مدار بسته  ، سیستم دوربین پلاک خوان ( ALPR ) ، سیستم POS و سایر سیستم هایی که می توانند از طریق پروتکل های مختلف به نرم افزار وصل شوند پشتیبانی می کند.

این نرم افزار به نحوی طراحی شده که می تواند پروژه های مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ را به نحو احسن پوشش دهد. به عنوان مثال Hikcentral هایک ویژن توانایی ضبط و مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته بهمراه کلیه امکانات هوشمند از جمله VCA را در غالب سرور های RSM انجام می دهد. هایک سنترال توانایی ضبط تصویر مدار بسته در یک یا چند نقطه تحت قابلیت Raid یا ضبط روی دستگاه های هیبرید SAN ، دارد از این رو کاربران می توانند تصاویر تعداد زیادی از دوربین ها را برای زمان طولانی ضبط کرده و در اختیار داشته باشند. علاوه بر این نرم افزار ، هایک ویژن از نرم افزار Rose کمک گرفته تا به کاربران کمک کند در شرایط بحرانی با استفاده از تصاویر دوربین و اطلاعات سایر تجهیزات امنیتی بهترین تصمیم را در زمان کوتاه بگیرند.

طبق اعلام شرکت هایک ویژن چین ، هایک سنترال جایگزین نرم افزار IVMS-5200 هایک ویژن می شود و از این به بعد کاربران تنها از Hikcentral بجای نرم افزار مذکور استفاده خواهند کرد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که همه نیازهای امنیتی مشتریان را به نحو احسن برآورده می کند و توانایی ضبط تصویر تعداد زیادی دوربین مدار بسته را دارد به عنوان مثال تنها در یک مجموعه از مدارس کاتولیک در ادمونتون کانادا بیش از ۸۵۰ دستگاه دوربین مدار بسته توسط Hikcentral ضبط و مدیریت می شود. در یک پروژه دیگر بیش از ۴۵۰ دستگاه دوربین که درشعب مختلف بانک US-Based ایالات متحده نصب شده اند که تصاویر آن توسط هایک سنترال هایک ویژن مدیریت می شوند.

 

به نظر می رسد هایک ویژن برای رقابت با شرکت های حرفه ای تولید کننده نرم افزار هوشمند نظارت تصویری ، این نرم افزار قدرتمند را به بازار عرضه کرده است با این همه باید منتظر باشیم و ببینیم که نسخه جدید Hikcentral که توانایی پشتیبانی از سری محصولات هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن را هم دارد و به گفته مدیران این تولید کننده چینی در اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به بازار عرضه می شود چقدر می تواند مورد اقبال مشتریان قرار بگیرد.

 

بهترین مدل دوربین هایک ویژن

دوربین مدار بسته  

نصب دوربین مدار بسته  

تیاندی



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()