نوشته شده توسط : جعفر

دوربین مداربسته آنالوگ HD چیست؟

دوربین-مداربسته-آنالوگ-HD,,
در مقالات دیگر توضیح دادیم که بزرگترین نقطه ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ، محدودیت کیفیت تصویر آنهاست. دوربین های آنالوگ نسل قدیم امکان دریافت تصویر را نهایتا تا کیفیت 0.5 مگا پیکسل داشتند.
شرکت های تولید کننده این دوربین ها با مشاهده روند رشد بازار دوربین های تحت شبکه به این فکر افتادند که به نوعی با همین ساختار آنالوگ کیفیت تصویر دوربین را افزایش دهند. این ایده عمومی نهایتا منجر به تولید تکنولوژی های متفاوت آنالوگ HD شد که در حال حاضر بسیار محبوب شده اند.

آنالوگ HD با آنالوگ قدیمی چه تفاوتی دارد؟

دوربین های آنالوگ قدیمی یا تیوی لاینی با استانداردهای تلویزیونی قدیمی مثل PAL و NTSD کار می کردند. این استانداردها یک نقطه قوت بزرگ برای این دوربین ها بود چراکه به خاطر همخوانی دوربین با این استاندارد شما می توانستید دوربین مداربسته آنالوگ را مستقیما به تلویزیون وصل کنید و تصویر آن را ببینید (بدون نیاز به DVR). از طرف دیگر این استانداردها محدودیت های خاص خود را داشتند که اجازه افزایش کیفیت از حدی مشخص را نمی داد.
پس از مدتی و با معرفی روزولوشن های HD و بالاتر استفاده از استانداردهای آنالوگ قدیمی محدود شد و تطابق دوربین با این استانداردها دیگر مزیت بالایی نداشت. پس شرکت های تولید کننده دوربین به فکر تولید استانداردهای جدید آنالوگ با کیفیت بالاتر افتادند. از طریق تغییر فرکانس خروجی، فشرده سازی تصویر پیش از ارسال و استفاده از سیستم های انتقال سیگنال چند لایه، توانستند استانداردهای جدیدی برای انتقال تصاویر ایجاد کنند که هر یک دارای مشخصات تا حدی متفاوت بود اما همه آنها میتوانستند کیفیت به مراتب بالاتری را انتقال دهند (حداقل 1 مگا پیکسل).

سیستم های آنالوگ نسل جدید چه نقاط قوت و ضعفی دارند؟

نقاط قوت
اصلی ترین نقطه قوت این سیستم ها امکان انتقال تصویر با کیفیت های به مراتب بالاتر نسبت به سیستم های آنالوگ است. در ابتدا دسترسی به کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل در این سیستم ها صورت گرفت اما شرکت های تولید کننده هر روز به کیفیت تصاویر افزودند. به طوریکه امروزه سیستم های توربو HD با کیفیت 4K یا 8 مگاپیکسل نیز در بازار موجود است.
از طرف دیگر به واسطه سیستم چند لایه انتقال سیگنال، برخی سیستم های آنالوگ نسل جدید می توانند صدا و تصویر را به صورت همزمان منتقل کنند.
از دیگر خصوصیات مثبت این سیستم ها، تفاوت اندک قیمت آنها نسبت به دوربین های آنالوگ قدیمی است. در واقع قیمت این سیستم ها انقدر مناسب است که استفاده از سیستم های آنالوگ نسل جدید را کاملا غیر منطقی کرده.
نقاط ضعف
بزرگترین نقطه ضعف سیستم های آنالوگ نسل جدید در حال حاضر تطابق پایین آنها با هم است (که البته برخی شرکت ها در حال رفع این مشکل هستند.) این یعنی اگر یک دوربین را با یک تکنولوژی خاص به یک دستگاه ضبط با تکنولوژی دیگر متصل کنید هیچ تصویری دریافت نمی کنید. این موضوع ممکن است کمی شما را برای گسترش سیستم در آینده با مشکل روبه رو کند، البته احتمالا تا چند سال آینده راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد شد.

آیا دوربین های آنالوگ نسل جدید جای دوربین های شبکه را میگیرند؟

در واقع نه، این دوربین ها تنها جلوی رشد سریع دوربین های شبکه در بازار را گرفتند. اما همچنان دوربین های تحت شبکه دارای مزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. بزرگترین نقطه قوت دوربین های آنالوگ همچنان سادگی و ارزان قیمت بودن آنهاست اما همچنان برای پروژه های بزرگ و تخصصی استفاده از دوربین های تحت شبکه اولویت دارد.
 
پک دوربین مدار بسته  قیمت دوربین مداربسته ارزان   نصب دوربین مدار بسته  نمایندگی برند هایک ویژن

انواع LED دید در شب برای دوربین مدار بسته

انواع LED دید در شب برای دوربین مدار بسته
انواع LED دید در شب برای دوربین مدار بسته

یکی از روش های مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته در شب، استفاده از ال ای دی LED مادون قرمز است.

این LED ها می توانند در کنار لنز و داخل هوسینگ باشند و یا به صورت یک پروژکتور در نزدیکی دوربین مدار بسته نصب گردد. همانطور که می دانید، بعضی از دوربین مدار بسته دارای لنز ثابت هستند و زاویه دید آنها تغییر نمی کند. بنابراین LED مادون قرمزی که جهت این نوع دوربین مدار بسته در نظر گرفته می شود داخل کاور قرار دارد، می توانید به راحتی مکانی را که لنز روی آن تنظیم شده است، روشن کند.

در مدل های دیگری از دوربین مدار بسته، لنز متغیر است مثلا ۴ تا ۹ میلیمتر که در واقع ۳۰ تا ۶۰ درجه، زاویه دید دوربین تغییر می کند. اگر نور ال ای دی به صورت واید و با زاویه باز تابیده شود، فقط اجسامی در شب نشان داده می شوند که در نزدیکی دوربین مدار بسته هستند و اجسام دورتر، به دلیل اینکه نور ال ای دی به آنها نمی رسد، در تصویر نمایش داده نمی شود و تاریک و سیاه دیده می شود.

دو نوع کلی LED مادون قرمز در سیستم های نظارت تصویری وجود دارد

_ LED های کم مصرف و ارزان قیمت

_ LED های گران قیمت حرفه ای با توان بیشتر

برخی دوربین های مدار بسته دارای LED های کمتری می باشند ولی معمولا می توانند فاصله بیشتری را تحت پوشش خود در آورند. همچنین LED های بزرگتر و گران قیمت تر دارای اطمینان و عمر بیشتری بوده و نسبت به LED های کوچکتر قیمت پاییینتری می باشند. در حال حاضر از دوربین های مدار بسته IR دار گران قیمت از ۳ تا ۵ عدد از LED های حرفه ای در داخل دوربین استفاده می کنند.

برد دید در شب مادون قرمز دوربین های مدار بسته به معنای بیشترین عمق دیدی است که به وسیله دوربین مدار بسته در تاریکی قابل دیدن است. این برد به دو اصل مهم وابسته است. اول میزان قدرت LED های موجود بر روی دوربین ها و دوم میزان حساسیت چیپ دوربین مدار بسته به امواج مادون قرمز.

میزان قدرت LED ها

باتوجه به تعداد و نوع آنها مشخص خواهد شد. این LED ها تشابه زیادی باLED های نوری معمولی دارند و دقیقا به همان نحوه عمل می کنند. توجه داشته باشید که برد نوشته شده بر روی کاتالوگ دوربین بیشترین برد پرتاب نور دوربین است و معمولا بیش از برد مفید دید در شب دوربین است.

حساسیت چیپ تصویر نسبت به نور مرئی و نا مرئی با هم متفاوت است. این به آن معناست که ممکن است یک چیپ دوربین مدار بسته حساسیت خوبی نسبت به نور مرئی داشته باشد اما حساسیت آن برای امواج مادون قرمز کم باشد. میزان این حساسیت در بازه های فرکانسی متفاوت توسط نمودارهای نوری چیپ تصویر مشخص می شود.

استفاده از دوربین های مدار بسته دید در شب بسیار کم هزینه و به صرفه است همچنین امکان دید در تاریکی های مطلق را نیز فراهم می کند زیرا تمامی نورهای مورد نیاز از طریق LED های درون دوربین تامین می شود. تمامی دوربین های دید در شب تک رنگ بوده و معمولا سبز تیره هستند، زیرا چشم انسان به این رنگ حساس تر خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

تکنولوژی POC انقلابی در نصب دوربین های مداربسته

دوربین-مداربسته-POC,,نحوه کار دوربین مداربسته POC برق از طریق کواکسیال
شاید اخیرا اسم تکنولوژی POC به گوش شما خورده باشد. شاید هم قبلا در طول نصب دوربین مداربسته به ساختن چنین تکنولوژی برای دوربین های مداربسته فکر کرده باشید. تکنولوژی POC برای دوربین های آنالوگ یکی از ایده هایی است که میتواند روند و کارایی نصب دوربین های مداربسته را کاملا تغییر دهد.

POC چیست؟

در ساده ترین تعریف POC همان معادل POE در دوربین های مداربسته آنالوگ است. با استفاده از تکنولوژی POC شما میتوانید دوربین های مداربسته خود را از طریق کابل تصویر (کواکسیال) تغذیه هم کنید. پس دیگر نیازی به کشیدن کابل برق و تصویر مجزا برای هر دوربین و قرار دادن منبع تغذیه ندارید. همه دوربین هایی که به DVR متصل شده اند گذشته از ارسال تصویر، برق خود را هم از طریق همین دستگاه دریافت می کنند.
استفاده از این تکنولوژی می تواند زمان نصب دوربین های مداربسته را به شدت کاهش دهد و همچنین عیب یابی و تعمیر سیستم های آنالوگ را ساده تر کند.

POC چطور کار می کند؟

نحوه کار POC کمی با POE متفاوت است. در تکنولوژی POE از دو رشته از سیم های کابل شبکه برای تغذیه تجهیزات استفاده می شد. اما در کابل های کواکسیال رشته اضافه ای وجود ندارد، به همین خاطر متخصصان، برق را از طریق مغزی و شیلد کابل ارسال می کنند. سیگنال تصویر دوربین هم توسط یک Encoder بر روی ولتاژ ارسالی سوار می شود و در محل دریافت مجدد توسط Decoder به شکل سیگنال تصویر دیجیتال در می آید. البته این تنها روند عمومی کار این تکنولوژی است و جزئیات تخصصی نحوه کار آن بسیار طولانی تر است.

محدودیت ها در سیستم POC

گذشته از تمام مزایای سیستم POC این سیستم محدودیت هایی هم دارد. بزرگترین محدودیت این سیستم، حدود بودن نوع دوربین و DVR در سیستم مداربسته است. در صورتی که بخواهید دوربین های آنالوگ را به صورت POC تغذیه کنید، خود دوربین ها حتما باید این تکنولوژی را پشتیبانی کنند. دستگاه DVR هم حتما باید دارای خروجی های POC باشد. در صورتی که یکی از این دو شرط برقرار نباشد شما باید دوربین را به صورت مجزا تغذیه کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که تکنولوژی POC تنها برای دوربین های آنالوگ نسل جدید (آنالوگ HD) قابل استفاده است و دوربین های آنالوگ قدیمی نمی توانند POC باشند.
سیستم های POC همچنین دارای محدودیت کابل هم هستند. در سیستم های فعلی فاصله دوربین تا دستگاه DVR نمیتواند بیش از 200 متر (در دوربین های هایک ویژن) باشد. با توجه به ولتاژ پایین تغذیه دوربین ها، افت ولتاژ در کابل بالا خواهد بود و نمی توان دوربین ها را در فواصل بالا تغذیه کرد. پس برای دوربین های با فاصله بالاتر از 200 متر باید به صورت جداگانه کابل برق بکشید.


:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

تفاوت HDMI و VGA در دوربین مدار بسته

تفاوت-VGA-HDMI,,
با توجه به اینکه تکنولوژی های تصویری از گذشته تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته اند تجهیزات مورد نیاز در بستر سازی آنها نیز دچار تغییرات چشمگیری شده اند. یکی از این تجهیزات انواع مختلف کابل ها هستند که از چندین رشته سیم تشکیل شده اند. کابل ها دارای قابلیت های مختلفی بوده و معمولا برای اتصال دو دستگاه مختلف به یکدیگر استفاده می گردند. از کابل ها برای اهداف مختلفی استفاده می گردد و طراحی آنها نیز بر همین اساس است. کابل ها به طور گسترده ای در دستگاه های الکترونیکی برای انتقال برق و سیگنال های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرند. در پیاده سازی و نصب تجهیزات مدار بسته از انواع مختلفی از کابل ها می توان استفاده نمود. دستگاه های ضبط DVR و NVR خروجی های تصویری متفاوتی دارند. دو خروجی HDMI (High Definition Multimedia Interface) و VGA (Video Graphics array)هر دو برای اتصال دستگاه های فوق به نمایشگر های مختلف و مشاهده تصاویر در تجهیزات مداربسته بکار می روند.
تکنولوژی VGA یک فناوری قدیمی است که در سال 1987 توسط شرکت IBM جهت استفاده در کامپیوترهای داخلی خود ابداع گردید. سپس بسیاری از تولید کنندگان آن را پذیرفته و در تولیدات خود پیاده سازی کردند و با گذشت زمان تبدیل به استانداردی در تمام دستگاه های ویدئویی گردید.
از سوی دیگر HDMI فناوری نسبتا جدید تری است که در سال 2003 توسط گروهی از تولیدکنندگان برای ایجاد استانداردی جدید جهت تبادل سیگنال های دیجیتال بین دستگاه های مختلف ابداع گردید. کابل های HDMI دارای نسخه های متعددی بوده که هر کدام با توجه به ساختار خود توانایی انتقال تصاویری با رزولوشن های مختلف را دارند.
تفاوت VGA و HDMI در دوربین مدار بسته

تفاوت اصلی میان این دو، در قالب و فرمت اطلاعاتی است که انتقال می دهند. VGA اطلاعات را در فرمت استاندارد آنالوگ انتقال داده در حالی که این عمل در HDMI به صورت دیجیتال انجام می گیرد. از دیگر تفاوت های این دو فناوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  1. کابل HDMI توانایی ارسال همزمان تصویر و صدا را دارد در حالیکه VGA تنها توانایی انتقال تصاویر را دارد.
  2. بالاترین کیفیت تصویر ارائه شده در HDMI رزولوشن 4096*2160 است که با نام 4K یا Ultra Hd نیز شناخته می شود اما خروجی VGA حداکثر توانایی ارسال تصاویری با رزولوشن ۲۰۴۸ * ۱۵۳۶یا Full HD را دارد.
  3. از کابل VGA تنها میتوان جهت اتصال دستگاه به مانیتور یا تلویزیون های معمولی استفاده نمود. اما کابل HDMI توانایی انتقال تصاویر را بر روی تلویزیون و نمایشگر هایی با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز دارد.

قیمت پکیج کامل دوربین مداربسته  دوربین مدار بسته چیست   نصب دوربین مدار بسته  نمایندگی دوربین هایک ویژن

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

سرمایه گذاری برای امن سازی بنگاه های خودرو یا نمایندگی های فروش خودرو و توسعه امنیت آن می تواند از سرمایه گران بهای آنها و اموال آن به نحوی مطلوب محافظت نماید.

بسیاری از نمایندگی های خودرو، موجودی های خود را در بیرون از محوطه و یا در فضایی باز نگهداری می نمایند و این امر سبب می شود که سارقان و دزدان به آن چشم طمع داشته باشند و بخواهند که خود خودرو و یا وسایل آن را به سرقت برند.

در این نمایندگی ها خودرو هایی با رنج قیمت متفاوت وجود دارد و اگر یک سارق بتواند به آن نفوذ کرده و بخشی از آن اموال را به سرقت برد علاوه بر وارد آمدن خسارت به آن موسسه، اعتبار ایشالن نیز زیر سوال خواهد رفت.

امروزه سیستم های نظارت تصویری متنوعی عرضه شده است که می تواند برای نمایندگان فروش خودرو و یا بنگاه ماشین، بر اساس هر بودجه ای پیاده سازی شود. در این مقاله قصد داریم تا اهمیت اجرای سامانه های نظارت تصویری در این اماکن را بررسی نماییم. سپس درباره مزایای پیاده سازی آن ها اشاره خواهیم نمود. یادمان باشد امنیت هر کسب و کار در موفقیت آن کسب و کار تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

باید این دید را داشته باشید که دوربین در نمایندگی فروش خودرو می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری دراز مدت در نظر گرفته شود.

نکات امنیتی در هنگام نصب دوربین های مدار بسته

اگر خواهان نصب سیستم نظارتی در بنگاه خودروی خود هستید و می خواهید آن را به طور کامل ایمن نمایید، لازم است چندین فاکتور را مد نظر قرار دهید. این عوامل تاثیر بسزایی در انتخاب نوع دوربین و ویژگی های آن دارد تا بنگاه خودرو به طور کامل امن گردد. این عوامل در نصب بهینه آن نیز دخیل هستند.

اولین گام و مهم ترین گام برای مشخص شدن عوامل و فاکتورها، پرسیدن چند سوال ابتدایی و مهم است. اولین سوال باید درباره میزان و تعداد سرقت ها در سال های گذشته باشد. اگر تعداد سرقت ها زیاد باشد، مشخص است که نمایندگی فروش خودرو آسیب پذیری بالایی را در برابر سرقت دارد.

همچنین محله ای که این نمایندگی در آن قرار گرفته است نیز می تواند جرم خیز بودن آن را مشخص نماید. برای بررسی جرم خیز بودن محله می توانید پرس و جویی را از همسایگان داشته باشید. هر چه تعداد سرقت ها در محوطه نمایندگی و یا محله بیشتر باشد، شما باید تعداد دوربین های بیشتری را برای محیط و یا دیواره در نظر بگیرید.

بسیاری از بنگاه های فروش خودرو آسیب پذیر هستند و زیر نظر بسیاری از سارقان قرار دارند. از سویی دیگر در صورتی که صاحبان این مشاغل مدیریت و نظارت مناسبی بر این محیط ها نداشته باشند شرایط جوی و آب و هوا می تواند خسارتی را بر بدنه و سایر بخش های خودرو وارد سازد.

پرسش دوم شما باید به شناسایی مناطق جرم خیز گاراژ و یا نمایندگی فروش خودرو می توانید بهترین مکان های نصب دوربین را شناسایی کنید. شناسایی این مناطق و تعیین تعداد دوربین سبب جلوگیری از هزینه های اضافی برای خرید دوربین های غیر ضروری خواهد شد. بهترین راه این است که شما در ابتدای امر مناطقی که برای شما مهم تر هستند و سرمایه های بیشتری در آنجا انبار کرده اید را مشخص نمایید.

همچنین مناطقی که کمتر در تردد مسئولین وجود دارد نیز می تواند به مرور سبب جرم خیز شدن آن مناطق گردد. لیست این مناطق را تکمیل نمایید تا در انتخاب محل دوربین دقیق تر عمل نمایید. یکی از تهدید هایی که در مراکز تعمیر و یا نمایندگی خودرو وجود دارد دزدیدن لاستیک است. سرقت لاستیک آسیب پذیری بالقوه ای است که در تمامی نمایندگی های تعمیر خودرو وجود دارد.

در صورتی که چنین تهدیدی در منطقه شما رخ داده است لازم است از دوربین هایی استفاده نمایید که با راهکار تشخیص چهره ترکیب شود و سارقان را به مرور به شما معرفی نماید. برای آنکه بتوانید تصویری محکمه پسند را به مراجع قضایی تحویل دهید لازم است که مشخصات جزئی شامل رنگ لباس، میمیک صورت و موارد دیگر در تصویر مشخص باشد تا برای اثبات وقوع جرم قاضی تصمیم درستی را اتخاذ نماید.

پرسش سوم و پرسش نهایی که باید برای انتخاب دوربین ها در نظر داشته باشید این است که آیا در حال حاضر امنیتی وجود دارد؟ آیا سیستم امنیتی موجود موثر و کارا است؟ نقاط ضعف سیستم امنیتی موجود چیست؟

اگر در حال حاضر از سیستم های آنالوگ قدیمی استفاده می کنید و سامانه امنیتی شما از سیستم های مدرن بهره نمی گیرد باید سیستم خود را ارتقا دهید. سیستم های مدار بسته آنالوگ عملکردی محدود دارند و قابلیت های آنها انگشت شمار است. در بسیاری از مواقع تصویر این دوربین ها بی فایده می باشد و قاضی آن را قبول نمی نماید.

ارتقا سیستم های مدار بسته آنالوگ به دوربین های تحت شبکه می تواند مزایای بی شماری را به ارمغان آورد و امنیت منطقه را به طور کارا ارتقا دهد.

مزایای سیستم های نظارت تصویری در نمایندگی خودرو

نصب و اجرای پروژه های نظارت تصویری در نمایندگی های خودرو، می تواند مزایای بسیاری را به ارمغان آورد. این مزایا سبب ارتقا امنیت محیط کسب و کار آن ها خواهد شد. در بخش زیر به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم.

بازدارندگی از وقوع جرم

یکی از الزامات امنیت در هر کسب و کار از جمله نمایندگی ها فروش و تعمیر خودرو، امن سازی محیط و ارتقا سپرهای امنیتی می باشد. باید در هر کسب وکاری اطمینان حاصل شود که وقوع و نفوذ جرم به یک منطقه سخت و دشوار است، این امر یکی از مسئولیت های بزرگ هر سازمان یا ارگان می باشد.

دوربین های امنیتی در هر منطقه از جمله گاراژهای تعمیرگاه و یا بنگاه های فروش عامل باز دارنده از وقوع جرم می باشند. استفاده از دوربین های جدید با قابلیت های نوآورانه سبب ارتقا امنیت هر محدوده می شود. در بسیاری از تحقیقات نشات داده شده است که خود دوربین عامل بازدارنده محسوب می شود چرا که سارقان نمی خواهند از اعمال مجرمانه خود اثر بگذارند و فیلمی از جرم خود را به صاحبان تحویل دهند.

سارقان با دیدن دوربین راه خود را کج کرده و به منطقه دیگر برای ارتکاب جرم مهاجرت می کنند.

محافظت از موجودی

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، نمایندگی های فروش و تعمیرات خودرو نسبت به سایر مشاغل خرده فروشی کالاهای بسیار گران قیمت تری دارند. علاوه بر این، بخش بزرگی از موجودی خودرو آنها پس از پایان ساعت کاری در خارج از منطقه باقی می ماند، که می تواند یک هدف وسوسه انگیز، برای مجرمان بوده و یا لاستیک خودروها به سرقت رود.

حفظ امنیت نمایندگی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دوربین های امنیتی می توانند یک لایه دفاعی قدرتمند را فراهم کنند. با استفاده از هوشمند سازی های نظیر تشخیص حرکت و یا تشخیص نفوذ می توان هوشمند سازی منطقه را مضاعف نمود و با انتقال تصویر و ارائه پیام هشدار به صاحبان امنیت منطقه را به لطف سامانه نظارت تصویری مدرن ارتقا بخشید.

امن سازی ساختمان، کارکنان و مشتریان

دوربین های امنیتی که در نمایندگی های خودرو نصب می شوند علاوه بر حفظ دارایی وظیفه امن سازی کارکنان و مشتریان را دارند. با مانیتورینگ دوربین ها می توان کارکنان را در زمان بحران مطلع نمود و یا اگر یک مشتری در معرض خطر قرار دارد از طریق بلندگو پیام هایی را برای ایشان قرائت کرد.

مانیتورینگ کارمندان برای انجام وظایف روزمره به طور کامل، نیز از وظایف دوربین های مدار بسته به شمار می آید. انتقال تصویر و مانیتورینگ از راه دور کارکنان می تواند سبب ارتقا اثر بخشی عملکرد برای مدیران شود.

یکپارچه سازی

یکی از مزایای سامانه های نظارت تصویری یکپارچه سازی آن با سایر سیستم ها است و در صورتی که در نمایندگی از سامانه های کنترل تردد و یا پیجینگ استفاده می نمایند می توانید این سامانه ها را با هم ادغام نموده و با یک نرم افزار واحد آن را مدیریت نمایید. بررسی ورود و خروج کارمندان و زنگ درب ورودی سامانه هایی هستند که می تواند با نرم افزار دوربین ها یکپارچه شوند.

علاوه بر این سامانه خانه هوشمند نیز امکان تبعیت از نرم افزار را دارد و به کمک نرم افزار جامع می توانید مدیریت دما را نیز داشته باشید.

روش های سودمند برای اجرای دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو

هنگام انتخاب دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو، نکات مفیدی وجود دارد که کاربران می توانند از آنها برای بهترین انتخاب و مناسب ترین راهکار استفاده نمایند. انتخاب دوربین مناسب به شرایط محیط کاملا وابسته است و برای بهترین انتخاب باید فاکتورهای متعددی را نیز در نظر گرفت.

در بسیاری از مواقع مدل ها و تیپ های متنوعی از دوربین ها در کنار یکدیگر در یک پروژه به کار می برند تا ارزنده ترین راهکار فراهم شود. مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که دوربین هایی که در فضای آزاد استفاده می شوند آیا توانایی مقابله با گرد و غبار و آب را دارند و به نوعی IP دوربین که بیانگر درجه حفاظت دوربین است برای این محیط ها پاسخگو است.

دقت کنید IP درجه حفاظت مخفف INGRESS PROTECTION است، که از دو عدد تشکیل می شود و برای محیط های بیرونی بهتر است ۶۶ یا ۶۷ باشد. یکی دیگر از نیازهای امنیتی در نمایندگی خودرو محل استقرار وسایل کارکنان است. نظارت بر این مناطق امنیت و آسودگی خاطر کارکنان را افزایش خواهد داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

زنگ هشدار دما

زنگ هشدار دما

این دوربین حرارتی جدید همچنین دارای زنگ هشدار ناشی از تغییر

دردمای مطلبوب است که وقتی یک درجه حرارت بالاتر از حد مجاز

تعیین شده توسط کاربر ایجاد شود، یک زنگ هشدار می دهد.

این تنظیم به طور موثر قابلیت پیش هشدار قبل از آتش سوزی را

بهبود می بخشد و می تواند برای جلوگیری از خطرات پنهان قبل

از اینکه درجه حرارت به بخار یا احتراق برسد، بتواند پرسنل ایمنی

را با خبر کند.

در یک برنامه کاربردی عملی، می تواند به شناسایی استعمال

سیگار کمک کند، به ویژه در مناطقی که استعمال سیگار ممنوع

است مانند مراکز خرید و پمپ بنزین و پالایشگاه ها، از طریق هشدار

های موثر، کارکنان می توانند شخصی را در حال سیگار کشیدن است

پیدا کنند و آن را متوقف کنند تا آلودگی محیط زیست یا آسیب آتش

سوزی ناشی از سیگار کشیدن کاهش یابد.

هشدارهای کاذب را با یادگیری عمیق کاهش دهید

علاوه بر این، دوربین دارای یک پردازنده گرافیکی داخلی است که

برای اجرای الگوریتم یاد گیری عمیق به طور موثر برای نظارت بر

محیط داخلی و تشخیص نفوذ غیر قانونی کمک می کند. تکنولوژی

تجزیه و تحلیل محتوای هوشمند می تواند به کاهش هشدارهای

کاذب با فیلتر کردن عوامل دخالت مانند تغییرات نور یا حرکت حیوانات

در زمینه دید کمک کند. فقط تهدید های واقعی باعث ایجاد آلارم

در دوربین می شوند، سطح اقدامات امنیتی را بسیار بالا می برد.

این دوربین به منظور تشخیص آتش و تشخیص نفوذ داخلی،

مخصوصا در سناریو های کاربردی مانند انبارها، موزه ها، مراکز

داده ها و بانک ها، بسیار کاربرد دارد. زاویه دیدگسترده (تا ۹۰

درجه) همراه با دوربین های نسبتا کوچک و به خوبی طراحی

شده، آنها را برای نصب آسان و راحت استفاده می کند.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

  1. امنیت فیزیکی دوربین مداربسته
  2. دوربین پلاک خوان چیست ؟
  3. دلایل تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  4. PoE در دوربین مداربسته
  5. عملکرد سیستم کنترل دسترسی

پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برای پیشرفت در بازار رقابتی چه باید بکنیم؟!

برای پیشرفت در بازار رقابتی چه باید بکنیم؟!

برای پیشرفت در بازار رقابتی، محصولتان باید حداقل در چهار حوزه

متفاوت و برتر باشد:

کیفیت بهتر:

کیفیت توسط مشتریان تعریف می شود. مشتری شما چه تعریفی

از کیفیت دارد؟

نتایج سریع تر و بهتر:

اینکه محصول یا خدمت شما نتایج و منافعی را سریع تر از رقبا ارائه

می دهد، چه تغییری در زندگی و کار مشتری ایجاد می کند؟

ارزان تر:

محصول شما می تواند از نظر قیمت و از نظر هزینه دراز مدت مالکیت،

ارزان تر از محصولات رقبا باشد.

ساده تر و مناسب تر:

مشتریان تنبل هستند و همیشه محصول یا خدمتی را ترجیح می

دهند که استفاده از آن راحت تر باشد.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

https://diigo.com/0lapb6

https://sites.google.com/view/classes-or-even/home

https://www.pedicure.com/activity/p/439065/

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

سرویس دستگاه ضبط دوربین مدار بسته

سرویس دستگاه ضبط دوربین مدار بسته

تصور کنید به محل مشتری مراجعه کردید و دستگاه ضبط ریستارت

می شود مراحل زیر را به ترتیب چک کنید.(در هر مرحله اگر مشکل

همچنان وجود داشت به مرحله بعد بروید:)

۱ – تعویض پاور با یک پاور ۵ آمپر خوب:

اگر با تعویض پاور  مشکل حل شد به این معنی است که پاور دستگاه

خراب بوده و آمپر کافی برای روشن کردن هارد و دستگاه ضبط را روشن

نمی کند.

۲ – جدا کردن کابل برق و ساتای هارد:

اگر با جدا کردن هارد دیسک مشکل حل شد به معنی خرابی هارد

است و باید بررسی شود یا اگر گارانتی دارد به شرکتش ارسال شود.

۳ – جدا کردن کابل تصویر vga و hdmi:

اگر با جدا کردن کابل تصویر مشکل حل شد به معنی ورود برق القایی

از طریق کابل تصویر است. این مورد را جدی بگیرید چون احتمال آسیب

به برد دستگاه بالا است.

۴ – بررسی دمای cpu:

داغ شدن بیش از حد دمای cpu بعد از حدود ۱۵ دقیقه کار هم می

تواند علت ریستارت دستگاه باشد. اگر با دماسنج اندازه گیری کنید

دمای بالای ۷۰ درجه و اگر به حالت سنتی بخواهید تست کنید انگشت

اشاره را روی cpu قرار دهید، اگر نتوانستید بیش از ۲ ثانیه تحمل کنید.

در این مواقع کار زیادی از شما ساخته نیست و دستگاه برای بررسی

باید به تعمیر گاه ارسال شود.

۵ – وجود اتصالی در برد دستگاه ضبط:

وجود اتصالی و خرابی قطعات (به خصوص) بخش تغذیه هم می تواند

علت ریستارت دستگاه باشد که در این حالت هم کار زیادی از شما

ساخته نیست و دستگاه برای بررسی باید به تعمیرگاه ارسال شود.

۶ – بروز رسانی کردن دستگاه DVR:

کابل LAN را یک طرف به دستگاه DVR و طرف دیگر را به مودم اتصال

می دهیم بعد به قسمت تنظیمات دستگاه DVR رفته و در قسمت

بروز رسانی دستگاه DVR را به روز رسانی می کنیم.

مقالات مرتبط با دوربین مداربسته:

  1. حفاظت از اماکن با دوربین مداربسته
  2. تکنولوژی مبتنی بر ابر
  3. مدیریت فروشگاه ها با سیستم های صوتی IP
  4. سیستم های آلارم در خانه های هوشمند

توسعه فناوری ویدئو آنالیتیک



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


تکنولوژی Defog (مه زدایی) در دوربین مداربسته
نصب دوربین مداربسته برای بالا بردن امنیت فضاهای مختلف به یک موضوع فراگیر در تمام شهرهای جهان تبدیل شده است. در این میان کیفیت تصاویر این دوربین ها در شرایط آب و هوایی مختلف یکی از موضوعات مهم برای انتخاب نوع دوربین مدار بسته برای نصب است. در چند سال گذشته شاهد توسعه فناوری های مختلف در تولید دوربین مدار بسته توسط شرکت ها و برندهای مختلف هستیم. برای مثال به مانند دوربین های عکاسی شاهد تولید دوربین های مداربسته ای با مگاپیکسل های بالا و تا حتی 20 مگاپیکسل هستیم. با این حال این نوع تکنولوژی ها به تنهایی برای دوربین های مدار بسته و تضمین کیفیت بالای تصاویر تولید شده توسط آنها نیست. برای مثال عوامل مختلفی مانند نمایش رنگ ها، کنتراست نور و شرایط آب و هوایی به شدت بر روی دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد.
وقتی شرایط محیطی کاملا مساعد باشد بدیهی است که دوربین های مداربسته برای ایجاد تصاویر با کیفیت با مشکل روبرو نمی شوند اما در شرایط نامساعد جوی مانند باران شدید، هوای مه گرفته یا هوای غبار آلود بسیاری از مدل های قدیمی دوربین های مدار بسته با مشکل وضوح تصاویر روبرو می شوند. این موضوع به این دلیل ساده است که ذرات معلق موجود در هوا مانع تصویر برداری با کیفیت بالا توسط دوربین های مداربسته می شود.
یکی از شرکت ها ی پیش رو در استفاده از تکنولوژی Defog در انواع دوربین مداربسته، شرکت هایک ویژن ( hikvision ) چین است و در ادامه به معرفی این فناوری می پردازیم.

بیشتر بخوانید:  پک دوربین مداربسته     نصب دوربین مدار بسته 

تکنولوژی Defog یا ضد مه چیست؟

تکنولوژی جدید ضد مه یا همان Defog برای برطرف کردن این مشکل در دوربین های مداربسته ابداع شده است. این تکنولوژی که بیشتر برای دوربین های نصب شده در فضای باز استفاده می شود قادر است که حتی در شرایط مه گرفتگی یا گرد و غبار شدید محیطی نیز تصاویر با کیفیت از محیط را در جهت نظارت دقیق تر به شما ارائه دهد.
نحوه عملکرد این فناوری بر اساس افزودن الگوریتم تقویت کنتراست قبل از ارسال و فرآیند فشرده سازی در دوربین به سیگنال های ویدئویی است. لازم به ذکر است که میزان بهبود و بازسازی کیفیت تصویر بر اساس چگالی مه صورت می گیرد.
تکنولوژی Defog

این الگوریتم در دو مرحله آنالیز خود را انجام می دهد:

1. تشخیص میزان چگالی مه یا گرد و غبار در تصاویر

2. نحوه بازسازی و تصحیح سیگنال ویدئویی

 

همچنین این الگوریتم توانایی این را دارد که تراکم تصاویر را به شکل مجزای پیکسلی توسط هوش مصنوعی خود تجزیه و تحلیل کند و از این طریق کنتراست و وضوح تصویر را ارتقا دهد. نکته مهم این است که تمام تنظیمات این تکنولوژی در درون خود دوربین انجام می شود و به همین دلیل هیچ گونه تاخیری در ارسال تصاویر ایجاد نخواهد شد.

کاربردهای تکنولوژی Defog

از این فناوری بیشتر در دوربین های اسپید دام استفاده می شود چرا که این دوربین های از دسته دوربین های مداربسته outdoor به حساب می آیند و بیشتر در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی از دوربین های مداربسته دارای فناوری Defog در پروژه های سرباز مانند راه آهن ها، بزرگ راه ها بنادر و فضاهای عمومی شهری در جهت کنترل ترافیک استفاده می شود.
مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:


:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

ویژگی smart ir در دوربین های مدار بسته: مادون قرمز هوشمند یا (smart ir) یک فناوری

در دوربین مدار بسته است که شدت تابش نور مادون قرمز را برای اجسام نزدیک به

دوربین تنظیم میکند. به تصویر بالا دقت کنید، در دوربین های بدون مادون قرمز

هوشمند وقتی شخص خیلی به دوربین نزدیک میشود تصویر او سفید میشود. اما در

دوربین مدار بسته مجهز به smart ir دوربین شدت نور LED مادون قرمز را کم میکند و به

ترتیب تصویر شخص بهتر دیده میشود.

تکنولوژی smart ir

چشم انسان برای تشخیص امواج نوری مرئی از میان طیف امواج الکترومغناطیسی طراحی

شده است، اگر چه که ما تنها میتوانیم بخش کوچکی از آن را تشخیص دهیم. امواج

مادون قرمز بین امواج مرئی و امواج مایکرو که از دید مانامرئی است قرار دارند. امواج

مادون قرمز میتوانید مانند گرمایی که از شئی منتشر می شود، اندازه گیری شوند.

همانطور که می دانید هر شئی حتی اگر کوچک هم باشد، سطحی از انرژی از خود ساطع

میکند. تصویر ساز داخل دوربین به شما اجازه دریافت گرمای تصویر انتشار یافته از شئی را

می دهد و این ویژگی بعنوان تکنولوژی smart ir شناخته میشود. دوربین های با این

قابلیت قادرند انرژی مادون قرمز را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل کنند و سپس به

تصویر تبدیل میشود.

Smart Ir

smart ir مشکلات نوردهی بیش از حد را توسط تنظیم دینامیک شدت نورهای مادون قرمز

منتشر شده توسط منبع led دوربین، در حالتیکه شئی مورد نظر در میدان دید دورتر یا

نزدیک تر میشود بر طرف میسازد. این امر تضمین میکند که تصویر گرفته شده از شئی

توسط دوربین در سطح نوردهی مناسبی قرار دارد و جزئیات تصویر حفظ شده اند. نتیجه

این امر اثر بخشی بسیار بیشتری برای کاربردهای مورد نیاز مانند شناسایی افراد یا

تشخیص چلاک وسایل نقیله در شرایط ضعیف نوری فراهم میکند.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

ویدئو بالون در دوربین مدار بسته: یک دستگاه تقویت کننده در دوربین مدار بسته است

که ارسال تصاویر را با استفاده از یک جفت سیم بهم تنیده شده بدون شیلد محافظ بجای

کابل کواکسیال انجام میدهد. کلمه balun از ترکیب  عبارت های متقارن و نامتقارن بدست

آمده است. وظیفه یک بالون تبدیل سیگنال نامتقارن به سیگنال متقارن است. هنگامی

که سیگنال تصویر با کابل کواکسیال ارسال میگردد. مسافت طی شده با سیگنال،

محدودیت دارد زیرا این سیگنال بصورت سیگنال نامتقارن است و در معرض تداخل

فرکانس رادیویی یا نویز خواهد بود. برای به حداقل رساندن این نویز در کابل های

کواکسیال از شیلد محافظ مخصوص استفاده میگردد. ویدئو بالون سیگنال ویدئویی را

بصورت متقارن تبدیل میکند که در این حالت هر یک از دوسیم بهم تنیده شده، سیگنال

یکسانی با میدان مغناطیسی با قطب های مخالف هم منتقل میکنند.

تاثیر نویز

نویز تاثیر یکسانی بر روی هریک از سیگنالها دارد. وقتی که سیگنالها ترکیب میشوند، آن

نویز حذف میگردد. با استفاده از یک بالون تعبیه شده، یک جفت سیم بهم تنیده شدهی

بدون شیلد محافظ قادر خواهد بود ویدئو را به مسافت های بسیار طولانی تر از کابل

کواکسیال و با هزینه کابل کشی کمتر ارسال کند.

ویدئو بالن اکتیو

نوع دیگر ویدئو بالن ها، ویدئو بالن اکتیو است که در کنار تبدیل سیگنال های ارسالی به تقویت سیگنال نیز می پردازد. مزیت اصلی این ویدئو بالن ها امکان ارسال سیگنال های ارسالی تا مسافت های طولانی میباشد. در استفاده از این نوع ویدئو بالن ها، بسته به نوع کابل و نوع ویدئو بالن، امکان ارسال اطلاعات تصاویر حتی تا فاصله ۱۵۰۰ متری فراهم خواهد بود. ویدئو بالن های اکتیو نیاز به منبع تغذیه داشته لذا دارای هزینه بالاتری نسبت به نوع اول میباشند.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

یکی از مهمترین راهکارها برای خبره شدن در هر کسب و کاری مطالعه مقالات و مطالب روز آن کسب و کار است. در این مطلب مقالات بسیار مفید در صنعت دوربین مداربسته را برای شما لیست کرده ام. امیدوارم که مفید باشد.

 

  1. امنيت سايبري هايك ويژن / دوربين مداربسته كره اي
  2. دوربين مداربسته ثابت / معرفي دوربين Color Vu هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته صنعتي / معرفي دوربين مداربسته هايلوك
  4. دستگاه ضبط دوربين مداربسته / رعايت قانون GDPR
  5. دوربين مداربسته Wifi چيست؟ / DVR Acusense هايك ويژن
  6. دوربين مداربسته كره اي / امنيت سايبري هايك ويژن
  7. دوربين مداربسته ثابت / دوربين مداربسته هاي لوك
  8. دوربين مداربسته صنعتي / دوربين توربو اچ دي سري Color Vu هايك ويژن
  9. دستگاه ضبط دوربين مداربسته / DVR Acusense هايك ويژن
  10. دوربين مداربسته Wifi / رعايت قانون GDPR
  11. فناوری Exir در دوربین مداربسته / نرم افزار مدیریت تصویر دوربین های هایک ویژن
  12. Triple Stream در دوربین مداربسته / دوربین مقاوم در برابر خوردگی هایک ویژن
  13. تبدیل فرمت ویدئویی DAV در DVR دوربین مدار بسته / تکنولوژی WDR چیست ؟
  14. سنسور تشخیص حرکت PIR دوربین مدار بسته / همه چیز در خصوص دوربین PanoVu شرکت هایک ویژن
  15. معرفی فناوری Exir در دوربین مداربسته /نرم افزار مدیریت تصویر دوربین های هایک ویژن
  16. قابلیت ضبط Edge Recording دوربین مداربسته / دوربین (Anti Corrosion) هایک ویژن
  17. فناوری ROI در دوربین مدار بسته / تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته
  18. قابلیت های دوربین های مداربسته / بررسی ساختار دوربین مداربسته
  19. ایجاد تصویر با کیفیت از دوربین مداربسته در شرایط نوری متفاوت
  20. نحوه نصب و کنترل دوربین های اسپید دام / آداپتور رو نزدیک دوربین نصب کنم یا دستگاه؟
  21. سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال در برابر آنالوگ / معرفی دوربین بولت AVM553J محصول شرکت AVTECH
  22. شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال / وظیفه ی DNR در دوربین مداربسته
  23. چند نکته مهم برای خرید دوربین مداربسته
  24. دوربین مداربسته پیشرو در دنیای حفاظت / وظیفه ی DNR در دوربین مداربسته
  25. شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال / محاسبه کابل مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته
  26. نکاتی برای خرید تجهیزات دوربین مداربسته
  27. نصب دوربین های گردان (دام متحرک) / نام کاربری و رمز عبور پیشفرض دوربین های مداربسته
  28. محافظت دوربین مدار بسته در برابر دستکاری / نصب دوربین مداربسته در آسانسور
  29. قوانین و مقررات نصب سیستم دوربین مداربسته / ورود به بازار کار دوربین های مداربسته
  30. نویز تصویر در دوربین های مداربسته / پروسه نوردهی در دوربین های مدار بسته
  31. ورود به بازار کار در حوزه سیستم های نظارت تصویری / قوانین و مقررات نصب سیستم دوربین مداربسته
  32. محافظت دوربین مدار بسته در برابر دستکاری / عیب یابی و رفع مشکلات NVR
  33. مزایا و معایب دوربین های بی سیم / نصب دوربین مداربسته در آسانسور
  34. کنترل دوربین PTZ / سیستم دوربین مدار بسته فروشگاه ها
  35. لایه ی جلسه(Session Layer) / شبکه های گسترده Wi-Fi در دوربین مداربسته
  36. لایه نمایش (Presentation Layer) / لایه کاربرد(Application Layer) در دوربین مداربسته
  37. لایه ی پیوند داده / لایه ی انتقال (Transport Layer) در دوربین مدار بسته تحت شبکه
  38. لایه شبکه(Network Layer) و لایه ی فیزیکی(Physical Layer)در دوربین تحت شبکه
  39. لایه کاربرد(Application Layer) / شبکه های گسترده Wi-Fi
  40. لایه ی جلسه(Session Layer) و لایه نمایش (Presentation Layer) در دوربین مداربسته
  41. لایه ی فیزیکی و لایه ی انتقال در دوربین مداربسته تحت شبکه
  42. لایه شبکه(Network Layer) , لایه ی پیوند داده در دوربین های مداربسته
  43. پهنای باند دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری / تفاوت دوربین مدار بسته وارم لایت با استار لایت
  44. کابل کشی شبکه دوربین مداربسته / همه چیز دوربین مداربسته
  45. تکنولوژی Defog (مه زدایی) در دوربین مداربسته
  46. انتقال تصویر از طریق سایت No-IP / سوئیچ KVM چیست؟
  47. سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ اویجیلون / نگهداری دوربین مدار بسته
  48. سنسورهای تصویربرداری دوربین مداربسته / بهبود تصاویر دوربین مدار بسته
  49. تاثیر نور بر عملکرد دوربین مداربسته
  50. شناسایی برندهای متفرقه دوربین مداربسته / آموزش زدن سوکت شبکه دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()